вторник, 11 декабря 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія

      Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Проаналізувавши існуючі ідеї формуючого оцінювання, я прийшла до думки, що оцінювання має бути поділене на етапи: вхідне оцінювання (тобто діагности вже здобутих знань), поточний контроль (в ході роботи над проектом) та фінальне оцінювання (враховуючи попередні оцінки та фінальний результат).
      При роботі з 4 модулем були сформовані основні питання на основі сформованих цілей проекту та важливих понять обраної теми. Ці питання допомагають зформаувати зміст проекту та направити думки учнів в необхідному напрямку. Крім того була створена презентація вчителя, яка освітлює основну ідею проекта.


Комментариев нет:

Отправить комментарий