вторник, 11 декабря 2012 г.

Мадуль 3. Рефлексія

        Робота з третім модулем почалась з дуже цікавої та необхідної, на мій погляд, роботи - роботи в парах. Кожен із нас мав змогу поділитися своїми власними міркуваннями щодо своєї обраної теми та щодо теми свого колеги. Мені було приємно почути відгуки про мою тему проекту. Я зробила для себе деякі корисні висновки та врахувала зауваження. Зокрема, я зрозуміла, що при створенні проекту необхідно враховувати, що існує невід'ємний зв'язок між навчальним предметом та реальним життям.
        Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:
  • визначення конкретних цілей дослідження;
  • розвивати навички мислення вищого рівня;
  • розробити основні, ключові, тематичні та змістовні запитання до проекту.

       Методи проектів згуртовують дітей,  відпрацьовують навички роботи в команді та розподілу обов'язків між учасниками проекту. Метод проектів стимулює дослідницьку діяльність, розвиває уміння планувати власну діяльність, покращує комунікативні навички.
    Я переконався що метод проектів завдяки своїм позитивним сторонам значно покращує навчальний процес і спрощує майбутнє життя людині. 
    Мною було розроблено ідею проекту, який був би цікавий учням та корисний як спосіб досягнення поставлених задач при вивченні конкретної теми.
    Після того, як тему сформовано, важливо уточнити вимоги державного стандарту та окреслити у відповідності до них діяльність учнів у цьому проекті.
      За допомогою ресурсу Google Forms я створила анонімне опитування для учнів, яке дає змогу зрозуміти рівень зацікавленості дітей у даній темі, а також дещо поміркувати над цією темою, якщо подібних думок раніше не виникало.

Комментариев нет:

Отправить комментарий